Delaycaps - Vroegijdige zaadlozing is verleden tijd!

Hoe werkt het?

Op deze pagina vind u een overzicht van de meest gestelde vragen.

Kijk voor u contact met ons opneemt of uw vraag hiertussen staat.

1.Vorige week is er geld van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Hoe kan dat?

Indien u betaald heeft met een eenmalige machtiging of een overboeking duurt het, afhankelijk van uw bank, 5 tot 10 werkdagen voordat uw bestelling verstuurd wordt. Dit heeft te maken met het feit dat de bank eerst deze betaling dient te controleren voordat zij het geld overmaken en wij de bestelling kunnen versturen.


2.Kan ik mijn bestelling ook ergens anders ophalen

Op dit moment is het niet mogelijk om een ander afhaaladres in te vullen dan u ingevuld heeft op het bestelformulier. Indien het pakketje niet door de brievenbus past, belt de postbode bij u aan en laat na ondertekening uw bestelling achter. Indien er niemand thuis is, laat de bezorger een bericht achter en zal hij de volgende dag weer langskomen. Na drie keer laat hij een afhaalbericht achter waarmee u het pakket bij een afhaalpunt in de buurt kunt afhalen.


3.Wordt bij afwezigheid mijn bestelling bij de buren afgeleverd?

Nee, als u niet thuis bent, laat de bezorger een bericht achter en zal de volgende dag terugkomen. Na drie pogingen laat hij een afhaalbericht achter voor een afhaallocatie in de buurt.


4.Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Omdat wij vinden dat niemand hoeft te weten wat je besteld, versturen wij al onze bestellingen in een discrete envelop of verpakking. De postbode biedt een blanco pakketje aan.


5.Ik heb geen bevestigingsmail van jullie ontvangen?

Deze mail kan soms in de map 'ongewenste mail' terechtkomen. Mocht u geen mail ontvangen neem dan even contact met ons op via: informatie@klemans.nl


6.Waarom duurt het zo lang voor mijn bestelling verstuurd wordt?

Als u met een overmaking of een eenmalige machtiging betaald, moet deze eerst gecontroleerd worden door uw bank. Dit duurt een aantal werkdagen.


7.Als ik met een machtiging betaal, kunnen jullie dan vaker geld van mijn rekening afhalen?

Indien u klant bent bij een Nederlandse bank, kunt u veilig betalen met een éénmalige machtiging. De éénmalige machtiging is een betaalmethode waarbij wij van u toestemming (machtiging) krijgen om éénmalig geld van uw rekening te incasseren. Wij geven dan opdracht aan de bank om het bedrag te incasseren. Online gaat u akkoord met de machtiging, waarna de gegevens direct naar ons worden gestuurd.